Stichting Memento Vivere

Onze doelstelling

Stichting Memento Vivere richt zich op een dusdanige inrichting van de Brabantse samenleving dat elk begunstigd project, instelling en  individu binnen voornoemde samenleving uiteindelijk onafhankelijk zorg kan dragen voor een verdere groei en bloei van de provincie. Het is hierbij van belang dat de giften van de stichting, zowel materieel als immaterieel, bij kunnen dragen aan de groei en bloei van de afzonderlijke projecten, instellingen en individuen. Er dient vanuit de stichting dus overeenstemming te zijn met de uitgedragen doelen en waarden van de begunstigde partijen.

Contactgegevens

Stichting Memento Vivere is een stichting en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer 41093650 als Stichting Memento Vivere, adres Bogert 2, 5612 LZ te Eindhoven. Het fiscaal nummer van de stichting is 8060.71.898.

Contactpersoon en administratie:  Jorg Sanders:  j.sanders@vemid.nl, telefoonnummer 0499-391618. Het postadres is Postbus 67, 5680 AB te Best.